Az Új Pedagógiai Szemle a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő: Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701

ARCHÍVUM  |   INFORMÁCIÓK  |   KERESÉS  |   KÉPTÁR  |   BLOG  |  
75. évf. (2025) / 03-04. szám
A megjelenés ideje: 2025-06-04
ÉVFOLYAMOK ÉS LAPSZÁMOK / 75. évf. / 03-04. sz.
ROVAT: LÁTÓSZÖG
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.01
ROVAT: TANULMÁNYOK [PEER REVIEWED]
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.02
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.03
ROVAT: MŰHELY
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.04
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.05
ROVAT: ISKOLA – VILÁG
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.06
ROVAT: KÖZELÍTÉSEK
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.07
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.08
ROVAT: SZEMLE
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.09
TRENCSÉNYI LÁSZLÓ – FÁBRY BÉLA (SZERK.): KONZERVATÍV PEDAGÓGIA PRO ÉS KONTRA. EGY PEDAGÓGIAI PARADIGMA A VITA KÖZÉPPONTJÁBAN. MAGYAR PEDAGÓGIAI TÁRSASÁG (MPT), BUDAPEST, 2025.
Szerzők: KAMARÁS ISTVÁN
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.10
TRENCSÉNYI LÁSZLÓ – FÁBRY BÉLA (SZERK.): KONZERVATÍV PEDAGÓGIA PRO ÉS KONTRA. EGY PEDAGÓGIAI PARADIGMA A VITA KÖZÉPPONTJÁBAN. MAGYAR PEDAGÓGIAI TÁRSASÁG (MPT), BUDAPEST, 2025.
Szerzők: KERÉNYI MARI
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.11
KAPOSI JÓZSEF – KEREKESNÉ HORVÁTH ILONA (SZERK.): ÚJ TANTÁRGYPEDAGÓGIAI KUTATÁSOK, INNOVÁCIÓK ÉS ELEMZÉSEK. MTA PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS ALBIZOTTSÁG, BUDAPEST, 2024.
Szerzők: POZSÁR ANDREA
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.12
RADÁCSI LÁSZLÓ: GONDOKODJ OKOSAN!. MCC PRESS, BUDAPEST, 2024.
Szerzők: TÍMÁR GIGI
ROVAT: NAPLÓ
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.13
DOI: 10.71157/upsz.2025.03-04.14
Copyright 2020–2025 Új Pedagógiai Szemle