Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
74. évfolyam (2024)
09-10. szám
74. évfolyam (2024) – 09-10. szám
LÁTÓSZÖG
Előd Nóra – Körömi Gábor: „Az ember a történelem mögött – Játékok a fiókban” – ELŐD NÓRÁVAL beszélget KÖRÖMI GÁBOR
A Magyar Drámapedagógiai Társaság Gondolatkövető című podcastműsora egy epizódjának szerkesztett változata
TANULMÁNYOK
Tóth Judit: Feladatmegoldások vizsgálata történelemből a hangos gondolkodás módszerével
Kovácsné Duró Andrea: Bölcsész és társadalomtudományi szakos tanárjelöltek értékorientációja
MŰHELY
Molnár Balázs: Az eltűnt boldogság nyomában – Jóllétvizsgálat pedagógushallgatók körében
Gombkötőné dr. Lombár Izabella: Diákok bevonása az új pedagógus-szerepmodell gyakorlatába
Ludnikné Pálfi Dorina: KIP-et KIP-pel
Stratégiák és módszerek alkalmazási lehetőségei a felsőoktatásban működő tanárképzésben
Paksy Tünde: Az irodalmi szövegelemzési és -értelmezési készségek fejlesztésének kihívásai és lehetőségei a német nyelvi szakokon
KÖZELÍTÉSEK
Polónyi István: A hazai felsőoktatási felvételi rendszer átalakulásai
SZEMLE
Morva Péter: Egy túra-vezetett útibeszámolója
Pap Gábor Papesz A dramatikus zene felfedezése c. könyve alapján
PAP GÁBOR PAPESZ: A DRAMATIKUS ZENE FELFEDEZÉSE. SELINUNTE, BUDAPEST, 2022.
NAPLÓ
Várdai Levente: Ausztráliai körkép a magyar nyelvtanítás ügyéről
Beszámoló az idei AMPE-konferenciáról és a kapcsolódó szakmai továbbképzésről



Copyright 2020–2023 Új Pedagógiai Szemle