Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
74. évfolyam (2024)
07-08. szám
74. évfolyam (2024) – 07-08. szám
LÁTÓSZÖG
Radó Péter – Setényi János – Új Pedagógiai Szemle: OktpolCafé 2010–2014 – Múlt és jelen
Az Új Pedagógiai Szemle kérdéseire válaszolnak az alapítók
TANULMÁNYOK
Adámi-Rózsa Zsanett: Beszéljünk róla! – Az örökbefogadó szülők és a pedagógusok kommunikációs képzésének jelentősége Magyarországon
Széplaki Ildikó: Egyetemisták mentális és fizikai állapota közötti összefüggések vizsgálata első éves egri hallgatók körében
MŰHELY
Tolner Nikoletta – Pogátsnik Monika: Egyetemi hallgatók vizsgacsalási attitűdjei
Imre Anna: Tanórán kívüli tanulás – felülnézetből
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK
K. Nagy Emese: Reflexió Nagy Ádám és Trencsényi László Adalékok a neveléstudomány önképéhez – a szociálpedagógia emancipációja címmel írt munkájára
KÖZELÍTÉSEK
Suzanne Hidi – Józsa Krisztián: „Az érdeklődés anatómiája”
Beszélgetés Suzanne Hidivel
SZEMLE
Smid Bernadett: Aki komolyan vette a gyerekeket
TÓTH PIROSKA ANNA: KORTÁRS VÁROSI GYERMEKFOLKLÓR – „ELMÉLET” ÉS „GYAKORLAT” A BUDAI GYERMEKEK JÁTÉK- ÉS SZÖVEGHASZNÁLATÁBAN. MAGYAR NÉPRAJZI TÁRSASÁG, BUDAPEST, 2024.
Dráviczki Sándor: A község tanítója – és mindenese
TURI GÁBOR (SZERK.): TURI SÁNDOR – A PASZABI TANÍTÓ. GONDOLAT, BUDAPEST, 2023.
Veszprémi Attila: Rossz, recsegő daráló
SZIMLER BÁLINT: FEKETE PONT. MOZINET, BUDAPEST, 2023. (FILM)
NAPLÓ
Kerényi Mari: A tanító
Bodnár Ildikó: Nyelvtanulásaim története



Copyright 2020–2023 Új Pedagógiai Szemle