Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
ELÉRHETŐSÉG & INFORMÁCIÓ
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
73. évfolyam
(2023)
09-10. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Novák János
: Művészeti nevelés – művészetpedagógiai kérdések
TANULMÁNYOK
Csányi Tamás – Kälbli Katalin – Kaj Mónika – Svraka Bernadett – Vig Julianna
: Magyar pedagógusok és pedagógushallgatók idegtudományi műveltsége – Mennyire elterjedtek a neuromítoszok az oktatásban?
Havassy András
: A digitális munkarend hatása az oktatásra – esettanulmány a Budapest II. Kerületi II. Rákóczi Ferenc Gimnázium példáján
MŰHELY
Bakos Viktor – K. Nagy Emese
: A világjárvány miatt bevezetett digitális munkarend hatása az érettségi eredményekre – Krónika és elemzés
Ludnikné Pálfi Dorina
: A differenciálás megjelenése a gyakorlatorientált tanárképzés pályaszocializációjának megszervezésében
Kovácsné Duró Andrea
: Szakmatanár szakos hallgatók módszerválasztása
ISKOLA – VILÁG
Céleste L. Egoland
: Amatőr létezés – Kisfilmek gyerekekkel
SZEMLE
Gloviczki Zoltán
: Az oktatáskormányzás jövője?
RADÓ PÉTER: AZ OKTATÁSKORMÁNYZÁS JÖVŐJE. TEA, BUDAPEST, 2023.
Abstracts
NAPLÓ
Turcsik Katalin – Trencsényi László
: Javaslatok a Magyar Pedagógiai Társaság részéről a szakképzés befogadó jellegének megvalósulása érdekében
Simon Tünde – Klima Gábor
: 6. Művészetpedagógiai Konferencia – Témák, tartalmak, tanulságok
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle