Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
73. évfolyam (2023)
05-06. szám
73. évfolyam (2023) – 05-06. szám
LÁTÓSZÖG
Lakatos Máté: Surranópálya – Hogyan teremtsük meg a köznevelési rendszerünk problémái megoldásának alapfeltételeit?
TANULMÁNYOK
Szalay Luca – Borbás Réka – Füzesi István – Tóth Zoltán: A kutatásalapú kémiatanítás hatása a kísérlettervező képesség fejlődésére és a kísérlettervezés elfogadottságára
MŰHELY
Bánné Mészáros Anikó: A tanárok és a pedagógiai értékelés – A pedagógusok attitűdjei a 6. kompetencia elvárásaihoz kapcsolódóan
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK
Ercse Kriszta: Mi a pedagógusok „dolga” – tudunk-e erről végre valamit?
Mennyit és mit dolgoznak a pedagógusok? – Várhegyi György 1972-es tanulmányához kapcsolódva, ötven év múltán
KÖZELÍTÉSEK
Polónyi István: Bejutás a felsőoktatásba – növekvő egyenlőtlenségek
Hollóy Júlia: Katolikus irodalomtankönyv a piacon
S. Pásztor Judit (szerk.): Irodalom 9. (2021)
SZEMLE
Fodor Richárd: Európai állampolgárok történelemtankönyve – A Teaching European History in the 21st century projekt
JAN HANSEN – JOCHEN HUNG – JAROSLAV IRA – JUDIT KLEMENT – SYLVAIN LESAGE – JUAN LUIS SIMAL – ANDREW TOMPKINS (SZERK.): THE EUROPEAN EXPERIENCE – A MULTI-PERSPECTIVE HISTORY OF MODERN EUROPE, 1500–2000. , [H. N.], 2022.
Szántóné Tóth Hajnalka: „Meghoztuk a magunk döntését”
ANDÓNÉ NAGY KATALIN – FONYÓDI GÁBOR – PETIK ÁGOTA – RUZSA ÁGNES (SZERK.): MAPPA – ONLINE FELADATBANK TANÍTÓKNAK . [K. N.], [H. N.], 2023. (WEBPORTÁL)
NAPLÓ
Molnár-Kovács Zsófia: Pécsi szelet a neveléstudomány történetéből, avagy beszámoló a XXII. Országos Neveléstudományi Konferenciáról
Molnár Gyöngyvér: In memoriam Csapó Benő



Copyright 2020–2023 Új Pedagógiai Szemle