Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
73. évfolyam (2023)
03-04. szám
73. évfolyam (2023) – 03-04. szám
LÁTÓSZÖG
Alabán Péter: Szociális és digitális szakadékok között
TANULMÁNYOK
Szabó Zoltán Ábel – Varga Attila – Berze Iván Zsolt – Kristóf Hanna Emília – Néder Katalin – Dúll Andrea: Magyar diákok környezettudatos cselekedetei és szándékai – nagymintás vizsgálat a Fenntarthatósági Témahéttel kapcsolatban
Bánfi Gréta – Budis Imola: Az énkép, az énhatékonyság és a szorongás vizsgálata kortársi tanulási programok hatásainak tükrében
MŰHELY
Hégető Katalin – Korom Erzsébet: A romániai magyar pedagógusok magyar nyelvű továbbképzési lehetőségei
SZEMLE
Jakab György: Utazások Halász Gábor pedagógiai univerzumába(n) II.
Fel s alá sétál a körforgásban
HALÁSZ GÁBOR – FAZEKAS ÁGNES: A TUDÁS KELETKEZÉSE. PEDAGÓGIAI KALANDOZÁS HÁROM KONTINENSEN. GONDOLAT, BUDAPEST, 2020. & HALÁSZ GÁBOR: A MÁSODIK FRONTVONAL. ÚJABB FÖLD FÖRÜLI UTAZÁSOK A PEDAGÓGIA VILÁGÁBAN. GONDOLAT, BUDAPEST, 2021. & HALÁSZ GÁBOR: A MAGYAR INGA. ÚJABB KALANDOZÁSOK – EZÚTTAL AZ OKTATÁSPOLITIKA ÉS A NAGYRENDSZEREK VILÁGÁBAN. GONDOLAT, BUDAPEST, 2022.
Horváth Zoltán: A hazai olaszoktatás forrásai – jelenkori tanulságokkal
KENDEH-KIRCHKNOPFNÉ DR. FARKIS TÍMEA: AZ OLASZ NYELV ÉS ISORDALOM OKTATÁSÁNAK KONCEPCIÓJA A XVII-XVIII. SZÁZADI MAGYAR FŐÚRI CSALÁDOK NEVELÉSÉBEN. FELSŐBBFOKÚ TANULMÁNYOK INTÉZETE, KŐSZEG, 2021.
Arany-Nagy Zsuzsanna: A Könyvtárostanárok Egyesületének két kiadványáról
DÖMSÖDY ANDREA – NÉMETH SZILVIA – SAVANYA ILDIKÓ (SZERK.): ISKOLAI KÖNYVTÁRAK A DIGITÁLIS MŰVELTSÉGÉRT. ÖTLETEK, FOGLALKOZÁSTERVEK, PROJEKTEK KARANTÉN ELŐTT, ALATT, UTÁN (KIS KTE KÖNYVEK, 11.). KÖNYVTÁROSTANÁROK EGYESÜLETE, BUDAPEST, 2021. & DÖMSÖDY ANDREA (SZERK.): XXI. SZÁZADI ISKOLAI KÖNYVTÁRI TEREK (KIS KTE KÖNYVEK, 12.). KÖNYVTÁROSTANÁROK EGYESÜLETE, BUDAPEST, 2022.
NAPLÓ
Trencsényi László: Egy utazó mentor tapasztalatai az innovációról
Levél Reijóhoz



Copyright 2020–2023 Új Pedagógiai Szemle