Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
ELÉRHETŐSÉG & INFORMÁCIÓ
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
72. évfolyam
(2022)
11-12. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Juhász Orchidea
: Service learning: a tanulási célú közösségi szolgálat – Egy útkereső reflexiói
TANULMÁNYOK
Bognár László
: Hogyan oktathatunk művészfilmet közoktatásban? – A filmpedagógia néhány kimondatlan, kibeszéletlen előfeltevéséről
MŰHELY
Ádám Anetta
: Életvilágok találkozása – egy egyetemi ösztöndíjprogram rejtett tantanterve, oktatási mellékhatásai
L. Pálfi Dorina
: Láss, ne csak nézz! – A pedagógushallgatók tudatos hospitálásának elősegítése az osztálytermi státuszviszonyok megfigyelésén keresztül
Kapusi Angéla
: Jól nevelni – Gondolatok a művészetalapú módszerek népszerűsítésének érdekében
KÖZELÍTÉSEK
Dobák Judit
: Családi stratégiák a hat- és nyolcosztályos gimnáziumokba irányuló felvételi folyamatban
Lubinszki Mária
: Vállalkozói kulcskompetenciák az oktatásban
Bikics Gabriella
: Kitekintés a német tanárképzésre – Az iskolai gyakorlatok
SZEMLE
K. Nagy Emese
: Recenzió A didaktika kézikönyvéről
FALUS IVÁN – ZAGYVÁNÉ SZŰCS IDA (SZERK.): A DIDAKTIKA KÉZIKÖNYVE – ELMÉLETI ALAPOK A TANÍTÁS TANULÁSÁHOZ. AKADÉMIAI, BUDAPEST, 2022.
NAPLÓ
K. Nagy Emese – Lubinszki Mária – L. Pálfi Dorina – Fazekas Róbert
: Innovatív helyzetkép a gyakorlatorientált tanárképzés megújításáról – A Miskolci Egyetem Tanárképző Intézetének oktatói szimpóziuma a XII. Országos Neveléstudományi Konferencián – Pécsi Tudományegyetem, 2022. november 17–19.
Abstracts
A vendégszerkesztő jegyzete
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle