Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
IMPRESSZUM & INFORMÁCIÓK
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
72. évfolyam
(2022)
9-10. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Jakab György
: „A jelen nem kor. Inkább válaszút” – Az iskolai állampolgári nevelés mulasztásai
TANULMÁNYOK
Schmidt Katalin Ágnes
: Irodalmi szövegek a nyelvoktatásban: Elvárások, előítéletek és a szükséges szemléletváltás
Dombi Judit – Sipos Norbert – Vörös Zoltán
: A megváltozott tanulási környezet digitális eszközei – hallgatói tapasztalatok a Pécsi Tudományegyetemen
MŰHELY
Dancsó Tünde
: HuCER 2022 konferencia – Jövőkép, célok, kulcsszavak
Tóth-Szerecz Ágnes
: A fogyatékossággal kapcsolatos szemléletformálás lehetősége a hatályos köznevelést meghatározó dokumentumokban
Schnider Dorottya
: Változatos munkaformák, gondolkodást fejlesztő játékos feladatok a fizikaórán
KÖZELÍTÉSEK
Medovarszki István
: Egy modern didaktika megalapozása felé – A hatékony csoportos tanulás ötpilléres komplex modellje
Polónyi István
: Miért nincs kémia és fizika tanárszakra jelentkező?
SZEMLE
Imre Katalin
: Gyöngybetűk
FORRAY R. KATALIN: ROMOLÓGIA – KUTATÁSTÓL AZ OKTATÁSIG. GONDOLAT, BUDAPEST, 2022.
Abstracts
NAPLÓ
Makai Éva – Trencsényi László
: A varsói Öreg Doktor emlékezete – konferenciatudósítás
Demeter Katalin
: Mindvégig felelősen –
Kelemen Elemér (1937–2022)
Szerkesztői jegyzet helyett
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle