Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
ELÉRHETŐSÉG & INFORMÁCIÓ
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
72. évfolyam
(2022)
05-06. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Ismeretlen szerzők
: „Olyan vagyok, mint egy ház alapok nélkül”
Három történet
TANULMÁNYOK
Borosán Lívia – Budainé Csepela Yvette – Gönczöl Enikő – Cserny Ákos – Soós István – Hamar Pál
: Fekete pedagógia az iskolai testnevelésben és a sportban
Derzsi-Horváth Martina – Masa Andrea – Bánfai-Csonka Henrietta – Bánfai Bálint – Szabó Attila – Deutsch Krisztina
: Különböző iskolatípusban tanuló középiskolás diákok önminősített egészségi állapota az egészségvédő és kockázati magatartásformák tükrében
MŰHELY
Földes Petra – Veszprémi Attila
: Negatív gyermekkori élmények hatása a szenvedélybetegségek kialakulására, A felismerés és a megelőzés lehetősége; Kábítószer-prevenció az iskolapad mellett – 2020. szeptember 30.
Az Új Pedagógiai Szemle részletes konferenciabeszámolója
ISKOLA – VILÁG
Jakab György
: A békeviselt nemzedék történelemtanárai
Donáth Péter
: Imre Sándor levélváltása Kemény Gáborral a II. zsidótörvényről és a pedagógia, a pedagógusok, az egyetemek feladatairól s hallgatóiról 1939-1944-ben
KÖZELÍTÉSEK
Péter-Szabó Richárd
: Komoly játékok használata a középszintű oktatás során
Hogyan viszonyulnak a pedagógusok az oktatási célú videójátékokhoz?
Jávor Judit
: Dráma-e a tanítás?
Előadóművészi készségek a tanórán
Abstracts
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle