Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
IMPRESSZUM & INFORMÁCIÓK
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
72. évfolyam
(2022)
01-02. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Kerényi Mari
: Autonómia
TANULMÁNYOK
Bátori Anikó
: A mentortanárok szerepe és tanulása, különös tekintettel az informális és nonformális tanulási eseményekre
MŰHELY
Deli Eszter – Horváth Evelin
: Hatásos, releváns, mért: hátrányos helyzetű fiatalok fejlesztési projektjei Magyarországon
Molnár Zoltán Gábor
: Kétévi vakáció: szimbolikus szövegértés, kollaboratív tanulás és a tanulási folyamat demokratizálása – Két év matematika egy gimnáziumi osztályban
Szegedi Eszter
: Belvárosi Tanoda: az egyik legrégebbi és legmodernebb alternatív gimnázium – II. Gondolatok a Tanoda eredményességi vizsgálata kapcsán
KÖZELÍTÉSEK
Gyarmathy Éva
: Harmónia versus pozitivitás – A pozitív pedagógiáról
Lakatos Péter Levente
: A felsőoktatás digitalizációjának eszközei Európában – minőségbiztosítási szemszögből
Czumpf Brigitta
: Az angol nyelv tanításának holisztikus megközelítése
SZEMLE
Kozma Tamás
: Mérni, értékelni, statisztikázni
HEGEDŰS ROLAND: KOMPETENCIÁK – HÁTRÁNYOK – TÉRSÉGEK. DEBRECENI EGYETEMI KIADÓ, DEBRECEN, 2020.
Abstracts
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle