Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
ELÉRHETŐSÉG & INFORMÁCIÓ
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
71. évfolyam
(2021)
07-08. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Gúti Erika
: Alulról jövő nyelvpolitika: A szelíd nyelvpolitikai modell
TANULMÁNYOK
Rajnai Richárd
: Az médiaoktatás gyakorlata a 21. századi Magyarországon
MŰHELY
Tőzsér Anett – Kudlotyák Krisztina – Puskás Attila
: Távoktatás a Kárpát-medencei közoktatásban a járványhelyzet időszakában
Szontagh Pál Iván – Tolnai Ágnes
: A pedagógus szakvizsgára felkészítő szakirányú továbbképzés fejlesztése a kombinált képzésszervezés eszközeivel
Varga Andrea
: Digitális történetmesélés a HÍD-ban – „Az én storytellingem”
Tóth Judit
: A 2020. májusi-októberi középszintű történelemérettségi írásbeli feladatsorok itemszintű vizsgálata
KÖZELÍTÉSEK
Mátó Áron
: A Dózsa-mém pedagógiai jelenvalósága
Bacher-Tuli Andrea
: Új megközelítések a történelemtanításban – A differenciálás lehetőségei
P. Farkas Ilona
: Ideológiai offenzíva – Franciatankönyvek a magyar gimnáziumokban 1956 és 1968 között
SZEMLE
Fodor Richárd
: Adaptív tudás kialakítása a történelemórákon
KOJANITZ LÁSZLÓ: A TÖRTÉNELMI GONDOLKODÁS FEJLESZTÉSE. BELVEDERE MERIDIONALE, SZEGED, 2021.
NAPLÓ
Kerényi Mari
: Az iránytű – Klein Sándor 80. születésnapjára
Abstracts
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle