Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
IMPRESSZUM & INFORMÁCIÓK
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
71. évfolyam
(2021)
05-06. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
ELŐSZÓ
Molnár György
: A vendégszerkesztő előszava
LÁTÓSZÖG
Molnár György – Lükő István
: A szakképzés összetettsége, problémahálója, aktuális kérdéskörei és sajátosságai
TANULMÁNYOK
Zachár László
: A népesség munkaerőpiaci aktivitása az iskolai végzettség függvényében
Palotás József
: Fogalmi metamorfózisok a magyar szakképzésben
MŰHELY
Karl Éva – Molnár György
: A digitális kompetencia fejlesztésének igénye és lehetőségei a szakképzésben, napjaink reformterhelt világában
Lükő István
: Kétféle technológia
KÖZELÍTÉSEK
Henczi Lajos
: A szakképzés és felnőttképzés átalakulásának főbb jellemzői – alulnézetből is. Avagy: ne bonyolítsd, ami egyszerű, s egyszerűsítsd, ami bonyolult
Bognár Mária
: A munkaerőpiaci kulcskompetenciák élményközpontú fejlesztésének lehetséges hatásai Somogy megye aprófalvaiban – A felnőttképzés nevelésszociológiai vonatkozásai
Mészáros Attila
: A Riemann-Thomann személyiségdimenziók pedagógiai alkalmazási lehetősége a szakképzésben
SZEMLE
Kraiciné Szokoly Mária
: Fókuszban a szakképzés
CSEHNÉ PAPP IMOLA – KRAICINÉ SZOKOLY MÁRIA (SZERK.): 42. PEDAGÓGIAI PROBLÉMAHELYZETEK FELDOLGOZÁSA BLOCKBUSTEREK SEGÍTSÉGÉVEL. AKADÉMIAI, BUDAPEST, 2020.
Németh Balázs
: Reflexiók egy aktuális UNEVOC műszaki szakképzési tanulmányról
GITA SUBRAHMANYAM: STUDY ON THE TRENDS SHAPING THE FUTURE OF TVET TEACHING. UNESCO – UNEVOC, BUDAPEST, 2020.
NAPLÓ
Pap Anna
: „Beszélgetések a szakképzésről” – egy szakmai párbeszédsorozat első alkalma (2021. március 26.)
Mezei Katalin
: Felismerni a lehetőséget – A szakképzésről
Abstracts
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle