Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
IMPRESSZUM & INFORMÁCIÓK
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
70. évfolyam
(2020)
11-12. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Victor András
: Szubszidiaritás a közoktatásban
TANULMÁNYOK
Katona András
: Dagály és apály – A Trianon-kép változásai a Horthy-korszak és a szocialista időszak magyarországi történelemtankönyveiben I – II.
Szettele Katinka
: Kreatív pedagógia – A kreativitás fejlesztésének oktatási koncepciója
MŰHELY
Beke Ottó – Szabó Emília
: Versaktualizációk a digitális korban
Schnider Dorottya – Hömöstrei Mihály
: Régen minden jobb volt? – Digitális és papír alapú házi feladatok a fizika órán
KÖZELÍTÉSEK
Katonáné Kutai Erika
: Az ünnepi műsorok mint az iskolai közösségek rituáléi
Vécsey Virág
: Animáció és oktatás – Az animációs edukációs tartalmak kognitív kontextusai
SZEMLE
Csordásné Bölcsics Márta
: Emlékek kincsesládája
M. NÁDASI MÁRIA (SZERK.): PEDAGÓGUSOK TANÍTÓJA. EMLÉKKÖTET HUNYADY ZSUZSA TISZTELETÉRE. TAKÁCS ETEL PEDAGÓGIAI ALAPÍTVÁNY, BUDAPEST, 2020.
K. Nagy Emese
: Stabil alapok a kísérletezéshez
SZŰTS ZOLTÁN: A DIGITÁLIS PEDAGÓGIA ELMÉLETE. AKADÉMIAI, BUDAPEST, 2020.
Stummer Krisztina
: Csokorba gyűjtött nőtörténet
ÁCS MARIANNA – CZEFERNER DÓRA – PUSZTAFALVI HENRIETTE – TAKÁCS ZSUZSANNA MÁRIA (SZERK.): „ASSZONYOKNAK IGEN SOKAT KELL TUDNI...” – ÚJ KUTATÁSOK A NŐNEVELÉS TÖRTÉNETÉRŐL. KRONOSZ, PÉCS, 2019.
Trencsényi László
: Károli Könyvek a drámáról
LANNERT KERESZTÉLY ISTVÁN: BEVEZETÉS A DRÁMAPEDAGÓGIÁBA – ELMÉLET ÉS GYAKORLAT. L'HARMATTAN, BUDAPEST, 2020.
Abstracts
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle