70. évf. (2020) / 9-10. szám A megjelenés ideje: 2021-01-22 | Szerzők: VESZPRÉMI ATTILA |
ROVAT: |
TANULMÁNYOK [PEER REVIEWED] |
Szerzők: BORBÉLY-PECZE TIBOR BORS – SUHAJDA CSILLA JUDIT – KENDERFI MIKLÓS – TAJTINÉ LESÓ GYÖRGYI – JUHÁSZ ÁGNES |
Szerzők: TÓTHNÉ VOJTKÓ VERONIKA |
Szerzők: BARNUCZ NÓRA – URICSKA ERNA |
Szerzők: CSORBA F. LÁSZLÓ |
Szerzők: BÓDYNÉ MÁRKUS ROZÁLIA |
Szerzők: SÜTŐ LÁSZLÓ – HOMOKI ERIKA – NAGY ROLAND |
PAULO FREIRE: PEDAGOGY OF THE OPPRESSED (AZ ELNYOMOTTAK PEDAGÓGIÁJA). HERDER AND HERDER, NEW YORK, 1970. Szerzők: GLOVICZKI ZOLTÁN |
VARGA JÚLIA (SZERK.): A KÖZOKTATÁS INDIKÁTORRENDSZERE, 2019. MTA KÖZGAZDASÁG- ÉS REGIONÁLIS TUDOMÁNYI KUTATÓKÖZPONT – KÖZGAZDASÁG-TUDOMÁNYI INTÉZET, BUDAPEST, 2019. Szerzők: IMRE ANNA |
TRENCSÉNYI LÁSZLÓ: IRODALMI, TÖRTÉNELMI JÁTÉKOK. IRODALMI-DRÁMAI, TÖRTÉNELMI, PEDAGÓGIAI JÁTÉKOK GYŰJTEMÉNYE. ÚJ HELIKON BT., BUDAPEST, 2020. Szerzők: VESZPRÉMI ATTILA |
RAFFAEL MÓNIKA (SZERK.): ROMA NŐK EGYMÁS KÖZT. L'HARMATTAN, BUDAPEST, 2020. Szerzők: FORRAY R. KATALIN |
| |