Az Új Pedagógiai Szemle a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő: Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701

ARCHÍVUM  |   INFORMÁCIÓK  |   KERESÉS  |   KÉPTÁR  |   BLOG  |  
70. évf. (2020) / 9-10. szám
A megjelenés ideje: 2021-01-22
ÉVFOLYAMOK ÉS LAPSZÁMOK / 70. évf. / 09-10. sz.
ROVAT: LÁTÓSZÖG
ROVAT: TANULMÁNYOK [PEER REVIEWED]
ROVAT: MŰHELY
ROVAT: KÖZELÍTÉSEK
ROVAT: ISKOLA – VILÁG
ROVAT: SZEMLE
PAULO FREIRE: PEDAGOGY OF THE OPPRESSED (AZ ELNYOMOTTAK PEDAGÓGIÁJA). HERDER AND HERDER, NEW YORK, 1970.
Szerzők: GLOVICZKI ZOLTÁN
VARGA JÚLIA (SZERK.): A KÖZOKTATÁS INDIKÁTORRENDSZERE, 2019. MTA KÖZGAZDASÁG- ÉS REGIONÁLIS TUDOMÁNYI KUTATÓKÖZPONT – KÖZGAZDASÁG-TUDOMÁNYI INTÉZET, BUDAPEST, 2019.
Szerzők: IMRE ANNA
TRENCSÉNYI LÁSZLÓ: IRODALMI, TÖRTÉNELMI JÁTÉKOK. IRODALMI-DRÁMAI, TÖRTÉNELMI, PEDAGÓGIAI JÁTÉKOK GYŰJTEMÉNYE. ÚJ HELIKON BT., BUDAPEST, 2020.
Szerzők: VESZPRÉMI ATTILA
RAFFAEL MÓNIKA (SZERK.): ROMA NŐK EGYMÁS KÖZT. L'HARMATTAN, BUDAPEST, 2020.
Szerzők: FORRAY R. KATALIN
ROVAT: NAPLÓ
Copyright 2020–2025 Új Pedagógiai Szemle