Vol. 70 (2020) / Issue 9-10 Date of publishing: 2021-01-22 | Authors: VESZPRÉMI, ATTILA |
SECTION: |
TANULMÁNYOK [PEER REVIEWED] |
Authors: BORBÉLY-PECZE, TIBOR BORS – SUHAJDA, CSILLA JUDIT – KENDERFI, MIKLÓS – TAJTINÉ LESÓ, GYÖRGYI – JUHÁSZ, ÁGNES |
Authors: TÓTHNÉ VOJTKÓ, VERONIKA |
Authors: BARNUCZ, NÓRA – URICSKA, ERNA |
Authors: CSORBA F., LÁSZLÓ |
Authors: BÓDYNÉ MÁRKUS, ROZÁLIA |
Authors: SÜTŐ, LÁSZLÓ – HOMOKI, ERIKA – NAGY, ROLAND |
PAULO FREIRE: PEDAGOGY OF THE OPPRESSED (AZ ELNYOMOTTAK PEDAGÓGIÁJA). HERDER AND HERDER, NEW YORK, 1970. Authors: GLOVICZKI, ZOLTÁN |
VARGA JÚLIA (SZERK.): A KÖZOKTATÁS INDIKÁTORRENDSZERE, 2019. MTA KÖZGAZDASÁG- ÉS REGIONÁLIS TUDOMÁNYI KUTATÓKÖZPONT – KÖZGAZDASÁG-TUDOMÁNYI INTÉZET, BUDAPEST, 2019. Authors: IMRE, ANNA |
TRENCSÉNYI LÁSZLÓ: IRODALMI, TÖRTÉNELMI JÁTÉKOK. IRODALMI-DRÁMAI, TÖRTÉNELMI, PEDAGÓGIAI JÁTÉKOK GYŰJTEMÉNYE. ÚJ HELIKON BT., BUDAPEST, 2020. Authors: VESZPRÉMI, ATTILA |
RAFFAEL MÓNIKA (SZERK.): ROMA NŐK EGYMÁS KÖZT. L'HARMATTAN, BUDAPEST, 2020. Authors: FORRAY R., KATALIN |
| |