Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
IMPRESSZUM & INFORMÁCIÓK
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
70. évfolyam
(2020)
7-8. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Horváth Zsuzsanna
: A húrok pengetése – Virtuális bevezető tantervi vitákhoz
TANULMÁNYOK
Gyertyánfy András
: Folytonos kanonizáció – A tartalom kiválasztásának szempontjai és szakaszai a német történelemdidaktikában
Langerné Buchwald Judit – Muity György
: Az alternatív oktatás finanszírozásának változása a rendszerváltozástól napjainkig
MŰHELY
Kinyó László – Dancs Katinka – Huszka Noémi
: Tanítók véleménye az emberismereti, társadalmi-kulturális és civilizációs témák tanításának céljairól és tanórai feldolgozásáról
Botos Réka – Paveszka Dóra
: „Egymás szemében... – avagy egy fejlesztőpedagógus és egy magyartanár együttműködése az online és offline térben”
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK
Medovarszki István
: Lebutítás vagy disszemináció? – A kulturális javak átadását gátló tényezők a konstruktivizmus és az újmédia szemszögéből
KÖZELÍTÉSEK
Nahalka István
: A közoktatás központi tartalmi szabályozásának két paradigmája
Abstracts
NAPLÓ
Veszprémi Attila
: (Azért is) fókuszban az otthonoktatás – Beszámoló a PedLabor 2020. márciusi konferenciájáról
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle