Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
69. évfolyam (2019)
7-8. szám
69. évfolyam (2019) – 7-8. szám
LÁTÓSZÖG
Nahalka István: Három pedagógiai szakmai kérdésről – a szakképzés átalakításának tükrében
TANULMÁNYOK
Kojanitz László: Mennyire nyitottak a pedagógusok új módszertani megoldások alkalmazására?
MŰHELY
Bodnár Éva – Sass Judit: A tehetség mint forrás – a tehetség mint sebezhetőség
Imre Anna: „Student Voice” – a tanulók hangja magyar iskolákban
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK
Borbély-Pecze Tibor Bors – Fazakas Ida – Juhász Ágnes: Pályabolyongások – Pályaorientációról a Szakképzés 4.0 stratégia kapcsán
ISKOLA – VILÁG
Takács Géza: DOBOS DOMINIK – TÓTH BENCE – ZSIGÓ MIKLÓS – HORVÁTH ROLAND – LAUFER TAMÁS JÓNÁS – NOVÁK BLANKA: A 27. Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny legjobbjainak bemutatkozása – 4. (befejező) rész
KITEKINTÉS
Falko Peschel – Fóti Péter: Bevezető a Nyitott oktatás című könyvhöz
SZEMLE
Trencsényi László: Rekviem az otthonoktatásért
CSÁKY-PALLAVICINI KRISZTINA – EGGENDORFER NOÉMI – NYIKÁNÉ KÖKÉNY DÓRA: OTTHONOKTATÁS MAGYARORSZÁGON. HÁROM SZAKDOLGOZAT A HAZAI HOMESCHOOLING JELENÉRŐL (TEPA KÖNYVEK). TAKÁCS ETEL PEDAGÓGIAI ALAPÍTVÁNY – ELTE EÖTVÖS KIADÓ, BUDAPEST, 2019.
Makai Éva: Egy atipikus iskola
KERÉNYI MARI: ZK MINT ZÖLD KAKAS. KOSSUTH KLUB – L'HARMATTAN, BUDAPEST, 2019.




Az 1994 és 2019 között megjelent lapszámok pdf-forrása az OSZK folyóirattára:
https://epa.oszk.hu
Copyright 2020–2023 Új Pedagógiai Szemle