Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
IMPRESSZUM & INFORMÁCIÓK
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
69. évfolyam
(2019)
5-6. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Kelemen Elemér
: Eötvös népoktatási törvénye
Gyarmathy Éva
: Információ és bizonytalanság – avagy az iskola küzdelme a 2.0 szinten
Dobos Orsolya
: Tanulócsoportok, tanulóközösségek: paradigmaváltás az alternatív oktatásban?
TANULMÁNYOK
Langerné Buchwald Judit
: A tanulás új útjai: a tanulóközösségek
MŰHELY
Eőry Vilma
: A tankönyvek nyelviségének identitásalakító, a tanulásban és az anyanyelvi nevelésben betöltött szerepe
Katona József Álmos
: A határon túli nyelvhasználat és a határon túl használt tankönyvek nyelvezetének összefüggései
Köllő Zsófia
: A romániai magyar tankönyvkiadás és az anyanyelvi tankönyvek
Vančo Ildikó
: A szlovákiai magyar nyelvtantanítás kihívásai
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK
Jakab György
: A tömegiskolai testnevelésóra rejtett szocializációs tanterve
ISKOLA – VILÁG
Polónyi István
: Az életpályamodell bevezetése után
Takács Géza
: KÁKONYI MARCELL – MATÁNYI MARIANNA: Cervelox 2.0. Avagy: Tudja-e a jobb szem, mit csinál a bal kéz? – A 27. Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny legjobbjainak bemutatkozása – 3. rész
KITEKINTÉS
Németh Tibor
: Rendszerszerű erőszak az írországi javító- és nevelőintézetekben
NAPLÓ
Révész György
: Gyermekvasút – egy pedagógiai sikertörténet
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Az 1994 és 2019 között megjelent lapszámok pdf-forrása az OSZK folyóirattára:
https://epa.oszk.hu
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle