Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
IMPRESSZUM & INFORMÁCIÓK
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
69. évfolyam
(2019)
1-2. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Nahalka István
: A tapasztalati tanulás elvének kritikája
TANULMÁNYOK
Dorner László
: A serdülő- és ifjúkori önkéntességgel kapcsolatos tapasztalatok empirikus vizsgálata
MŰHELY
Soponyai Dóra
: „Tanulok embernek lenni” – Digitális történetmesélés a Zöld Kakasban
Bánfai Bálint – Bánfai-Csonka Henrietta – Betlehem József
: Hogyan menthetnek életet gyermekeink?
Az elsősegélynyújtás oktatásának lehetőségei az iskolában
Erdős Ákos
: A rendészeti tisztté válás első nehézségei – A gyermeki elképzelések találkozása a realitással
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK
Fehérvári Anikó – Híves Tamás
: A középfokú továbbtanulás néhány jellemzője
ISKOLA – VILÁG
Kerényi Mari
: Iskola Extremisztán határán
Bánhidi Dominik – Nagy Felicián
: A 27. Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny legjobbjainak bemutatkozása – 2. rész
SZEMLE
Hornyák Ágnes
: Összefügg-e az oktatási eredményesség és méltányosság?
SZÉLL KRISZTIÁN: ISKOLAI LÉGKÖR ÉS EREDMÉNYESSÉG: FÓKUSZBAN A REZILIENS ÉS A VESZÉLYEZTETETT ISKOLÁK. BELVEDERE MERIDIONALE, SZEGED, 2018.
Tölgyesi József
: „Egy ember, aki szétosztotta magát”
JÁKI LÁSZLÓ: SZATHMÁRY LAJOS ÉLETÚTJA. „EGY EMBER, AKI SZÉTOSZTOTTA MAGÁT.”. [K. N.], [H. N.], 2018.
NAPLÓ
Takács Géza
: Tűnődések, találkozások III. (A vadgesztenyések és a patronások)
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Az 1994 és 2019 között megjelent lapszámok pdf-forrása az OSZK folyóirattára:
https://epa.oszk.hu
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle