Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
69. évfolyam (2019)
1-2. szám
69. évfolyam (2019) – 1-2. szám
LÁTÓSZÖG
Nahalka István: A tapasztalati tanulás elvének kritikája
TANULMÁNYOK
Dorner László: A serdülő- és ifjúkori önkéntességgel kapcsolatos tapasztalatok empirikus vizsgálata
MŰHELY
Soponyai Dóra: „Tanulok embernek lenni” – Digitális történetmesélés a Zöld Kakasban
Bánfai Bálint – Bánfai-Csonka Henrietta – Betlehem József: Hogyan menthetnek életet gyermekeink?
Az elsősegélynyújtás oktatásának lehetőségei az iskolában
Erdős Ákos: A rendészeti tisztté válás első nehézségei – A gyermeki elképzelések találkozása a realitással
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK
Fehérvári Anikó – Híves Tamás: A középfokú továbbtanulás néhány jellemzője
ISKOLA – VILÁG
Kerényi Mari: Iskola Extremisztán határán
Bánhidi Dominik – Nagy Felicián: A 27. Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny legjobbjainak bemutatkozása – 2. rész
SZEMLE
Hornyák Ágnes: Összefügg-e az oktatási eredményesség és méltányosság?
SZÉLL KRISZTIÁN: ISKOLAI LÉGKÖR ÉS EREDMÉNYESSÉG: FÓKUSZBAN A REZILIENS ÉS A VESZÉLYEZTETETT ISKOLÁK. BELVEDERE MERIDIONALE, SZEGED, 2018.
Tölgyesi József: „Egy ember, aki szétosztotta magát”
JÁKI LÁSZLÓ: SZATHMÁRY LAJOS ÉLETÚTJA. „EGY EMBER, AKI SZÉTOSZTOTTA MAGÁT.”. [K. N.], [H. N.], 2018.
NAPLÓ
Takács Géza: Tűnődések, találkozások III. (A vadgesztenyések és a patronások)




Az 1994 és 2019 között megjelent lapszámok pdf-forrása az OSZK folyóirattára:
https://epa.oszk.hu
Copyright 2020–2023 Új Pedagógiai Szemle