Az Új Pedagógiai Szemle a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő: Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701

ARCHÍVUM  |   INFORMÁCIÓK  |   KERESÉS  |   KÉPTÁR  |   BLOG  |  
73. évf.
(2023)
11-12. szám
Körkép az európai történelemtanításról – Az Observatory on History Teaching in Europe működése és első általános jelentése
[OBSERVATORY ON HISTORY TEACHING IN EUROPE : OHTE GENERAL REPORT ON THE STATE OF HISTORY TEACHING IN EUROPE – VOLUME 1. COMPARATIVE ANALYSIS. OBSERVATORY ON HISTORY TEACHING IN EUROPE, [H. N.], 2023. ]
A MEGJELENÉS IDEJE: 2024-02-07ROVAT: Szemle
SZERZŐK:
FODOR RICHÁRD
A TELJES SZÖVEG ►
A HIVATKOZÁS MÁSOLÁSA ▼
Fodor R. (2023): Körkép az európai történelemtanításról – Az Observatory on History Teaching in Europe működése és első általános jelentése. Új Pedagógiai Szemle. 73. 11–12. sz., 133–137. Letöltés: https://upszonline.hu/index.php?article=731112017
Copyright 2020–2025 Új Pedagógiai Szemle