Az Új Pedagógiai Szemle a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő: Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701

ARCHÍVUM  |   INFORMÁCIÓK  |   KERESÉS  |   KÉPTÁR  |   BLOG  |  
73. évf.
(2023)
05-06. szám
A kutatásalapú kémiatanítás hatása a kísérlettervező képesség fejlődésére és a kísérlettervezés elfogadottságára
A MEGJELENÉS IDEJE: 2023-07-07ROVAT: Tanulmányok [peer reviewed]
SZERZŐK:
SZALAY LUCA
BORBÁS RÉKA
FÜZESI ISTVÁN
TÓTH ZOLTÁN
A TELJES SZÖVEG ►
A HIVATKOZÁS MÁSOLÁSA ▼
Szalay L., Borbás R., Füzesi I. és Tóth Z. (2023): A kutatásalapú kémiatanítás hatása a kísérlettervező képesség fejlődésére és a kísérlettervezés elfogadottságára. Új Pedagógiai Szemle. 73. 05-06. sz. 19–36. Letöltés: https://upszonline.hu/index.php?article=730506007
MELLÉKLET:
Copyright 2020–2025 Új Pedagógiai Szemle