Az Új Pedagógiai Szemle a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő: Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701

ARCHÍVUM  |   INFORMÁCIÓK  |   KERESÉS  |   KÉPTÁR  |   BLOG  |  
70. évf.
(2020)
5-6. szám
Mindennapi testnevelés és hátrányos helyzet
[FINTOR GÁBOR: IMPLEMENTÁCIÓ ÉS TANULÓI ATTITŰDÖK. A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS FUNKCIÓJA EGY HÁTRÁNYOS HELYZETŰ RÉGIÓ ISKOLÁIBAN. BELVEDERE MERIDIONALE, SZEGED, 2019. ]
A MEGJELENÉS IDEJE: 2020-09-25ROVAT: Szemle
SZERZŐK:
KOZMA TAMÁS
A TELJES SZÖVEG ►
A HIVATKOZÁS MÁSOLÁSA ▼
Kozma T. (2020): Mindennapi testnevelés és hátrányos helyzet. Új Pedagógiai Szemle. 70. 05–06. sz., 145–147. Letöltés: https://upszonline.hu/index.php?article=700506015
Copyright 2020–2025 Új Pedagógiai Szemle