Az Új Pedagógiai Szemle a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő: Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701

ARCHÍVUM  |   INFORMÁCIÓK  |   KERESÉS  |   KÉPTÁR  |   BLOG  |  
70. évf.
(2020)
3-4. szám
Nyelvi és társadalmi hátrányok szerepe a cigány, roma tanulók iskolai előrehaladásában
[VARGA ARANKA: A RENDSZERVÁLTÁS GYERMEKEI. CIGÁNY/ROMA FIATALOK ÉLETÚTJA EGY HÚSZ ÉVET FELÖLELŐ KUTATÁS TÜKRÉBEN. PTE BTK NTI ROMOLÓGIA ÉS NEVELÉSSZOCIOLÓGIA TANSZÉK WLISLOCKI HENRIK SZAKKOLLÉGIUM, PÉCS, 2018. ]
A MEGJELENÉS IDEJE: 2020-07-21ROVAT: Szemle
SZERZŐK:
BOROS JULIANNA
A TELJES SZÖVEG ►
A HIVATKOZÁS MÁSOLÁSA ▼
Boros J. (2020): Nyelvi és társadalmi hátrányok szerepe a cigány, roma tanulók iskolai előrehaladásában. Új Pedagógiai Szemle. 70. 03-04. sz. 142–145. Letöltés: https://upszonline.hu/index.php?article=700304020
Copyright 2020–2025 Új Pedagógiai Szemle