Az Új Pedagógiai Szemle a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő: Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701

ARCHÍVUM  |   INFORMÁCIÓK  |   KERESÉS  |   KÉPTÁR  |   BLOG  |  
70. évf.
(2020)
3-4. szám
Popkultúra az iskolai tanulásban – Konstruktivista fogódzók, esélyegyenlőtlenségi szempontok (Popkultúra-vita)
A MEGJELENÉS IDEJE: 2020-07-21ROVAT: Értelmezések, viták
SZERZŐK:
NAHALKA ISTVÁN
A TELJES SZÖVEG ►
A HIVATKOZÁS MÁSOLÁSA ▼
Nahalka I. (2020): Popkultúra az iskolai tanulásban – Konstruktivista fogódzók, esélyegyenlőtlenségi szempontok (Popkultúra-vita). Új Pedagógiai Szemle. 70. 03-04. sz. 82–86. Letöltés: https://upszonline.hu/index.php?article=700304011
Copyright 2020–2025 Új Pedagógiai Szemle