74. évf. (2024) / 11-12. szám A megjelenés ideje: 2025-02-14 | DARVAI TIBOR és KAPOSI JÓZSEF beszélget MARKÓ BÁLINT egyetemi tanárral, a Babeș–Bolyai Tudományegyetem Magyar Tagozatának vezetőjével Szerzők: MARKÓ BÁLINT – DARVAI TIBOR – KAPOSI JÓZSEF |
| ROVAT: |
TANULMÁNYOK [PEER REVIEWED] |
Kísérletek egy fogalom meghatározására Szerző: KAPUSI ANGÉLA |
Szerzők: BORSODI ZSÓFIA – VIRÁNYI ANITA |
Kiszámíthatatlan etikai kérdések a koragyermekkori kutatásokban Szerzők: TESZENYI ELEONÓRA
– MOLNÁR BALÁZS – PÁLFI SÁNDOR – VARGÁNÉ NAGY ANIKÓ – FENYŐ IMRE – RÁBAI DÁVID – SZŐLLŐSI TAMÁS – NATALIE CANNING |
| ROVAT: |
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK |
Reflexió Nagy Ádám és Trencsényi László Adalékok a neveléstudomány önképéhez – a szociálpedagógia emancipációja című vitaindító írásához Szerző: ORGOVÁNYI ANIKÓ |
Viktor E. Frankl és Carl R. Rogers pedagógiai emberképének összehasonlítása Szerző: RAJNAI LÁSZLÓ |
A tartalmi integráció transzdiszciplináris1 megközelítése Szerző: GROSCH SZILÁRD |
| |