73. évf. (2023) / 11-12. szám A megjelenés ideje: 2024-02-07 |
| ROVAT: |
TANULMÁNYOK [PEER REVIEWED] |
Szerző: KÖRTVÉLYESI FRANCISKA |
Szerzők: HERCZEG VIKTÓRIA – HÉDERNÉ BERTA EDINA |
| ROVAT: |
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK |
Szerzők: BÖCSKEI BALÁZS – FEKETE MARIANNA – NAGY ÁDÁM – SZABÓ ANDREA |
Szerző: GORDON GYŐRI JÁNOS |
Szerzők: TAMÁS BIANKA – BOZSIKNÉ VIG MARIANNA |
Szerző: KOMJÁTHY ZSUZSANNA |
| DR. CZIKE BERNADETT (SZERK.): HUMANISTA PEDAGÓGIA. A HUMÁNSPECIFIKUS MOTÍVUMOK MEGJELENÉSE AZ ALTERNATÍV ISKOLÁKBAN. SZABAD ISKOLÁKÉRT ALAPÍTVÁNY, BUDAPEST, 2023. Szerző: FÖLDES PETRA |
| DR. BORBÉLY-PECZE TIBOR BORS (SZERK.): PÁLYAVÁLASZTÁS, PÁLYAORIENTÁCIÓ, PÁLYAEDUKÁCIÓ. MAGYAR PEDAGÓGIAI TÁRSASÁG (MPT) – ELTE EÖTVÖS KIADÓ – WESLEY JÁNOS LELKÉSZKÉPZŐ FŐISKOLA, BUDAPEST, 2022. Szerző: SUHAJDA CSILLA JUDIT |
| OBSERVATORY ON HISTORY TEACHING IN EUROPE : OHTE GENERAL REPORT ON THE STATE OF HISTORY TEACHING IN EUROPE – VOLUME 1. COMPARATIVE ANALYSIS. OBSERVATORY ON HISTORY TEACHING IN EUROPE, [H. N.], 2023. Szerző: FODOR RICHÁRD |
| |