Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
73. évfolyam (2023)
09-10. szám
73. évfolyam (2023) – 09-10. szám
LÁTÓSZÖG
Novák János: Művészeti nevelés – művészetpedagógiai kérdések
TANULMÁNYOK
Csányi Tamás – Kälbli Katalin – Kaj Mónika – Svraka Bernadett – Vig Julianna: Magyar pedagógusok és pedagógushallgatók idegtudományi műveltsége – Mennyire elterjedtek a neuromítoszok az oktatásban?
Havassy András: A digitális munkarend hatása az oktatásra – esettanulmány a Budapest II. Kerületi II. Rákóczi Ferenc Gimnázium példáján
MŰHELY
Bakos Viktor – K. Nagy Emese: A világjárvány miatt bevezetett digitális munkarend hatása az érettségi eredményekre – Krónika és elemzés
Ludnikné Pálfi Dorina: A differenciálás megjelenése a gyakorlatorientált tanárképzés pályaszocializációjának megszervezésében
Kovácsné Duró Andrea: Szakmatanár szakos hallgatók módszerválasztása
ISKOLA – VILÁG
Céleste L. Egoland: Amatőr létezés – Kisfilmek gyerekekkel
SZEMLE
Gloviczki Zoltán: Az oktatáskormányzás jövője?
RADÓ PÉTER: AZ OKTATÁSKORMÁNYZÁS JÖVŐJE. TEA, BUDAPEST, 2023.
NAPLÓ
Turcsik Katalin – Trencsényi László: Javaslatok a Magyar Pedagógiai Társaság részéről a szakképzés befogadó jellegének megvalósulása érdekében
Simon Tünde – Klima Gábor: 6. Művészetpedagógiai Konferencia – Témák, tartalmak, tanulságok



Copyright 2020–2023 Új Pedagógiai Szemle