Az Új Pedagógiai Szemle
a Miskolci Egyetem folyóirata
Szakmai közreműködő:
Magyar Pedagógiai Társaság
ISSN 1215-1807 (Nyomtatott)
ISSN 1788-2400 (Online)
INDEX 25701
ÉVFOLYAMOK & LAPSZÁMOK
ELÉRHETŐSÉG & INFORMÁCIÓ
KERESÉS & SZŰRÉS
KÉPTÁR
|
BLOG
|
73. évfolyam
(2023)
07-08. szám
×
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
LÁTÓSZÖG
Körömi Gábor – Debreczeni Tibor
: „Mindenekelőtt olyan gondolkodású emberekre volna szükség, akik tudnak együttműködni”
Debreczeni Tiborral beszélget Körömi Gábor
TANULMÁNYOK
Szabó-Szettele Katinka
: Kreatív írás az idegennyelvórán
Módszertani kérdések és szempontok a kreatív pedagógia és a kreatív nyelvtanulás kontextusában
Darabos Kata
: „Szabaduló-tanterem” a földrajzórákon
MŰHELY
Kovácsné Duró Andrea – Palkóné Nagy Mónika
: Az óvodás gyermekek értékelésének, mérésének lehetőségei – A MÁMK Játékvár Óvoda gyakorlata és jövőbeni tervei
Kós Katalin – Beregi Erika – Molnár Anita – Suszter László
: Az egészségnevelés mérésének, mérhetőségének kérdései – Komplex mérőeszköz összeállítása első osztályos gyermekek és nevelőik számára
Láng Éva – Szőllősi Roland
: A mindennapos testnevelésen belül végzett táncos fejlesztő gyakorlatok hatása a tanulók kognitív és motoros képességeire
Akciókutatás a LippoZoo módszertani eszköz használatával
KÖZELÍTÉSEK
Krupa Bernadett – Lukovszki Karolina
: A digitális oktatás hatásai az autonóm tanulásra
Mátó Áron
: Mobil és okos
Morálfilozófiai ismeretlenek az okostelefon-használatban
SZEMLE
Csordásné Bölcsics Márta
: 50 év a szocálpszichológia és az oktatás szimbiózisában
HUNYADY GYÖRGY: OKTATÁS ÉS SZOCIÁLPSZICHOLÓGIA – SZEMÉLYES ÁTTEKINTÉS FÉL ÉVSZÁZADRÓL. GONDOLAT, BUDAPEST, 2023.
Abstracts
NAPLÓ
Horváth Zsuzsanna – Lannert Judit
: Kádárné Fülöp Judit emlékére
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 20202023 Új Pedagógiai Szemle