Új Pedagógiai Szemle
70. évfolyam
(2020), 9-10. szám
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
Látószög
Veszprémi Attila
: „Mintha áthoztak volna valamit” – Beszélgetés Dátán Attilával a 2019/2020. tanév karanténidőszakának tanulságairól
Tanulmányok
Borbély-Pecze Tibor Bors – Suhajda Csilla Judit – Kenderfi Miklós – Tajtiné Lesó Györgyi – Juhász Ágnes
: Pályakonstrukció és pályaalkalmasság – Egyazon életpálya két olvasata
Tóthné Vojtkó Veronika
: A konstruktivista tanuláselmélet megjelenése az olimpiai nevelés elméletében és a nemzetközi olimpiai nevelési programokban
Műhely
Barnucz Nóra – Uricska Erna
: Innovatív nyelvtanulási módszerek és módszertan a rendészeti szaknyelvi képzés vizsgálatában – Előtanulmány egy vizsgálathoz
Közelítések
Csorba F. László
: Mi a természettudományos műveltség? – Ütközőpontok és megoldáskeresés a természettudományok tanításában
Bódyné Márkus Rozália
: A klímaválság az újabb német gyermek- és ifjúsági irodalomban
Iskola – Világ
Sütő László – Homoki Erika – Nagy Roland
: Fények és árnyak – Fényszennyezéssel és érzékszervekkel kapcsolatos terepi ismeretterjesztés tervezete egy esti túrán
Szemle
Gloviczki Zoltán
: Idő-szerű recenzió
(PAULO FREIRE: AZ ELNYOMOTTAK PEDAGÓGIÁJA)
Imre Anna
: A közoktatás az indikátorok tükrében
(VARGA JÚLIA (SZERK.): A KÖZOKTATÁS INDIKÁTORRENDSZERE, 2019.)
Veszprémi Attila
: Játékok pedagógiai térben
(TRENCSÉNYI LÁSZLÓ:IRODALMI, TÖRTÉNELMI JÁTÉKOK. IRODALMI-DRÁMAI, TÖRTÉNELMI, PEDAGÓGIAI JÁTÉKOK GYŰJTEMÉNYE, 2020.)
Forray R. Katalin
: Mintaszerű életutak
(RAFFAEL MÓNIKA (SZERK.): ROMA NŐK EGYMÁS KÖZT, 2020.)
Abstracts
Napló
Szabó János
: „Legyek újra a pusztán Veled„
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 2013 2020. Új Pedagógiai Szemle