Új Pedagógiai Szemle
70. évfolyam
(2020), 7-8. szám
Címlap
A képekről
Tartalom
Szerzői adatok
Látószög
Horváth Zsuzsanna
: A húrok pengetése – Virtuális bevezető tantervi vitákhoz
Tanulmányok
Gyertyánfy András
: Folytonos kanonizáció – A tartalom kiválasztásának szempontjai és szakaszai a német történelemdidaktikában
Langerné Buchwald Judit – Muity György
: Az alternatív oktatás finanszírozásának változása a rendszerváltozástól napjainkig
Műhely
Kinyó László – Dancs Katinka – Huszka Noémi
: Tanítók véleménye az emberismereti, társadalmi-kulturális és civilizációs témák tanításának céljairól és tanórai feldolgozásáról
Botos Réka – Paveszka Dóra
: „Egymás szemében... – avagy egy fejlesztőpedagógus és egy magyartanár együttműködése az online és offline térben„
Értelmezések, viták
Medovarszki István
: Lebutítás vagy disszemináció? – A kulturális javak átadását gátló tényezők a konstruktivizmus és az újmédia szemszögéből
Közelítések
Nahalka István
: A közoktatás központi tartalmi szabályozásának két paradigmája
Abstracts
Napló
Veszprémi Attila
: (Azért is) fókuszban az otthonoktatás – Beszámoló a PedLabor 2020. márciusi konferenciájáról
Szerkesztői jegyzet
Hátlap
Copyright 2013 2020. Új Pedagógiai Szemle