68. évf. (2018) / 11-12. szám A megjelenés ideje: 2019-01-30 |
| ROVAT: |
TANULMÁNYOK [PEER REVIEWED] |
| ROVAT: |
ÉRTELMEZÉSEK, VITÁK |
Szerző: KOMJÁTHY ZSUZSANNA |
| ROVAT: |
PEDAGÓGIAI JELENETEK |
Szerzők: TARÓDI ANNA – TÓTH BOGLÁRKA – TASSI TIMIÁN |
| VARGA JÚLIA (SZERK.): A KÖZOKTATÁS INDIKÁTORRENDSZERE 2017. MTA KÖZGAZDASÁG- ÉS REGIONÁLIS TUDOMÁNYI KUTATÓKÖZPONT – KÖZGAZDASÁG-TUDOMÁNYI INTÉZET, BUDAPEST, 2018. Szerző: IMRE ANNA |
| TÓTH BÉLA: EGY FIÚGYERMEK IRODALMI ÉRDEKLŐDÉSÉNEK ALAKULÁSA 2-10 ÉVES KORÁIG. AQUARIUS SZÖVETKEZET, BUDAPEST, 2016. Szerző: GOMBOS PÉTER |
| MORVA PÉTER: MUZSIKÁLÓ GYERMEKRÁDIÓ – ELFELEDETT TÖRTÉNET. MAGYAR PEDAGÓGIAI TÁRSASÁG (MPT), BUDAPEST, 2018. Szerző: BODNÁR GÁBOR |
| FEJES JÓZSEF BALÁZS: CÉLOK ÉS MOTIVÁCIÓ – TANULÁSI MOTIVÁCIÓ A CÉLORIENTÁCIÓS ELMÉLET ALAPJÁN. GONDOLAT, BUDAPEST, 2015. Szerző: VÍGH-KISS ERIKA ROZÁLIA |
| KURUCZ RÓZSA (SZERK.): A PEDAGÓGUSKÉPZÉS ÉVSZÁZADAI A KÁRPÁT-MEDENCÉBEN. PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM KULTÚRATUDOMÁNYI, PEDAGÓGUSKÉPZŐ ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI KAR, SZEKSZÁRD, 2017. Szerző: TÖLGYESI JÓZSEF |
Szerző: TRENCSÉNYI LÁSZLÓ |
| |